[ CDR – CDPROJEKT – ANALIZA TECHNICZNA -AKTUALIZACJA z 20.09.2017r. ]

[ CDR – CDPROJEKT – ANALIZA TECHNICZNA - AKTUALIZACJA z 20.09.2017r. ]
Analiza z 18.09.2017r. przestaje być aktualna. To co zrobił dziś CDR mogło wprawić w zdumienie nie jednego giełdowego weterana. Przeglądając fora i blogi o tematyce inwestycyjnej, najczęściej typowano na dziś odbicie od sufitu na 109.60 PLN ( w tym gronie byłem także ja). Co niektórzy o zacięciu spekulacyjnym planowali już tzw. „kółka”, często też przewidywano, że może „huśtać” na CDR. Giełda po raz kolejny udowodniła, że jest nieprzewidywalna, ale na tym polega jej największy urok i piękno, że rzadko kiedy spełnia zachcianki i pragnienia większości. Dziś sufit został przebity na podwyższonych obrotach co uwiarygodniło ten ruch. Wczoraj wspominałem w aktualizacji, że nie zamierzam sprzedawać nawet jednej akcji, i to był najlepszy plan na dziś. Co mnie skłoniło do takiej decyzji? Mój „ulubieniec” – wskaźnik MACD przypomina startujący odrzutowiec, dołączył do niego po chwilowej zadyszce A/D, nie widać na wskaźnikach chęci do korekty. W mojej subiektywnej ocenie, ostatnią falę zwyżki wywołały fundusze ( pisałem w pierwszym wpisie z 18 września tutaj: CDR AT 18.09.2017 ), siłą rzeczy zdjęły z rynku znaczną część podaży, skoro się doważyła to nie będzie przez dłuższy czas sprzedawać. Coraz większa część inwestorów indywidualnych zaczyna działać podobnie jak ja – nie sprzedam ani jednej akcji, ale gdy tylko pojawi się korekta na pewno dokupię. Dlaczego tak? Ostatnim razem jak sprzedałem CDR to odkupiłem 3 i 5 PLN taniej, uwzględniając stres jaki temu towarzyszył i obawę, że zostanę na peronie a pociąg odjedzie - nie było warto! Być może dziś do akcjonariatu zechcieli dołączyć spóźnialscy? Aktualny wykres prezentuje się następująco. CDR wykres dzienny, skala logarytmiczna + wskaźniki: 
( w celu powiększenia proszę kliknąć na grafice )
Link bezpośredni do grafiki: https://invst.ly/57ilc  
 Gdzie zawędruje CDR? 126 PLN, to dość często powtarzany poziom z jakim się spotkałem. Ale jest i prognoza długoterminowa mówiąca o 200 PLN, czego sobie i wszystkim, którzy siedzą wygodnie w tym pociągu, serdecznie życzę. Aby nie popadać w euforię ( hossa zazwyczaj umiera w euforii ) to warto spojrzeć na najbliższe wsparcie. Ustawił bym je na ostatnim przebitym oporze – 109.60 PLN. Zejście w cenach zamknięcia poniżej tego poziomu na wiarygodną odległość 2-3% powinno stanowić sygnał ostrzegawczy. Na razie o tym nie myślę, cieszę się chwilą patrząc na wykres.


Dziękuję za poświęcony czas i zainteresowanie.
 Zachęcam do komentowania i kontaktu. Pozdrawiam  iLuminaTi

 ***********
Wykresy prezentowane w tym wpisie są mojego autorstwa i zostały stworzone na bezpłatnej platformie  https://pl.investing.com . Osobiście uważam ją za najlepszą,  bezpłatną platformę jakiej używam do samodzielnej analizy. Z płatnych aplikacji używam i polecam ( szczególnie tym mniej doświadczonym inwestorom) aplikację Sqaber w wersji Premium. https://squaber.com/pl/faq , która moim zdaniem jest aplikacją kompletną, a rysowane automatycznie przez nią linie trendu, strefy wsparcia i oporu, o czym się wielokrotnie przekonałem, odznaczają się bardzo dużą skutecznością. 


Zastrzeżenie
Wszystkie prezentowane na niniejszym blogu informacje są prywatnymi opiniami autorów bloga i nie stanowią rekomendacji inwestycyjnych w rozumieniu rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 roku w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, ich emitentów lub wystawców (Dz. U. z 2005 roku, Nr 206, poz. 1715) .

Każdy podejmuje decyzje inwestycyjne na własną odpowiedzialność. 
Autorzy bloga nie odpowiadają za treść umieszczanych reklam. 



Komentarze

POPULARNE POSTY:

[ KGH – KGHM POLSKA MIEDŹ – ANALIZA TECHNICZNA 21.09.2017r. ]

[ JSW – JASTRZĘBSKA SPÓŁKA WĘGLOWA - ANALIZA TECHNICZNA 28.09.2017r. ]

[ CDR - CDPROJECT – ANALIZA TECHNICZNA 18.09.2017r. ]

[ 11B – 11 BIT STUDIOS - ANALIZA TECHNICZNA 02.10.2017r. ]

[ URS - URSUS - ANALIZA TECHNICZNA - 13.09.2017. ]

[ WIG20 – ANALIZA TECHNICZNA 12.09.2017r. ]

[ LVC – LIVECHAT SOFTWARE S.A. – ANALIZA TECHNICZNA 08.10.2017r. ]

[ GC - GOLD - ZŁOTO - ANALIZA TECHNICZNA - 25.09.2017. ]

[ ALL – AILLERON - ANALIZA TECHNICZNA 03.10.2017r. ]